Retur

Smart Flux respecta O.U.G. 34/2014 privind produsele achizitionate la distanta. conform careia Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. 

Constituie exceptii de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Client. Conform articolului 16, litera E din OUG 34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă. Sunt exceptate de la dreptul de retragere produsele folosite, indiferent de motiv. Semnalarea defectelor de ambalaj după folosirea produselor nu este acceptata.

Daca vrei sa returnezi un produs, ne poti notifica prin e-mail la contact@smartflux.ro sau pe WhatsApp la 0745043305. Costul returnarii intra in sarcina ta si trebuie sa trimiti produsul inapoi in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Expedițiile retur prin Poșta Română nu se accepta, asadar ai grija sa faci returnarea prin aceeasi metoda prin care s-a efectuat livrarea, si anume curier rapid.

Produsul va fi returnat in starea in care a fost primit, nefolosit (sigilat), insotit de eventuale mostre gratuite sau alte materiale promotionale cu care a fost livrat si va fi protejat corespunzator pe timpul transportului prin ambalare adecvata.

Dupa verificare si constatarea ca indeplineste toate criteriile enumerate mai sus, iti vom returna contravaloarea produsului in contul bancar indicat in maxim 10 zile calendaristice de la receptionarea acestuia.

Daca primesti un colet deteriorat (exista si astfel de situatii izolate, din cauza transportului), verifica produsul si cere curierului intocmirea unui proces verbal de constatare daune in cazul in care acesta este afectat. Fotografiaza atat coletul cat si continutul acestuia. Trimite-ne apoi o sesizare insotita de poze elocvente, in maxim 24 ore de la intrarea in posesia coletului, pe e-mail sau Whatsapp pentru a gasi impreuna o solutie la problema ta. Te rugam sa te incadrezi in acest termen, intrucat orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

           Pentru orice alte situatii intampinate, sugestii sau reclamatii, nu ezita sa ne contactezi.